Pozycjonowanie Stron Internetowych

Oferta i Cennik 2019

Pozycjonowanie dla Małych i Średnich Firm

Najskuteczniejsza reklama w internecie

Pozycjonowanie to niezwykle dynamiczny obszar marketingu internetowego. Istnieje ponad 200 różnych czynników pozycjonowania, które się ciągle zmieniają. Google aktualizuje swój algorytm wyszukiwarki co pare miesięcy, przez co powoduje ciągłe zmiany w pozycjach i wynikach. Nowe firmy powstawają i podejmują się różnych strategii pozycjonowania, żeby tylko wskoczyć na wyższe pozycje. Pozycjonowanie stron to chaos, a jednak w każdym mieście w każdej branży przodują firmy na samej górze Google. Ich nagrodą jest najlepsza reklama i setki zleceń, telefonów lub emaili miesięcznie.

pozycjonowanie stron internetowych

Jak działa pozycjonowanie

W każdym mieście jest konkurencja w wyszukiwarce, żeby jak najwyżej zaistnieć pod określoną usługą lub produktem (frazą kluczową). Pozycjonowanie to strategia i zarazem taktyka. Każda firma musi zdecydować się, na których frazach kluczowych warto pozycjonować się w wyszukiwarce. Niektóre frazy trzeba odpuścić gdyż konkurencja jest silna i nie będzie zwrotu z inwestycji. Doświadczona agencja interaktywna nie tylko doradzi, ale pokieruje firmę w odpowiednim kierunku.

Pozycjonowanie stron sprowadza się do trzech głównych czynników:

  • Optymalizacja treści – on-page SEO
  • Pozycjonowanie techniczne – technical SEO
  • Pozyskiwanie linków – link building

Pozycjonowanie Lokalne

Usługi dla lokalnych mieszkańców

Kiedy firmie zależy, aby pozyskać klientów z określonej lokalizacji lub miasta, wówczas należy skupić się na pozycjonowaniu lokalnym. Jest to strategia, która koncentruje się na zwiększaniu widoczności firmy dla tych, którzy szukają usług lub produktów w określonym regionie. Koniecznym elementem jest stworzenie wizytówki w Google Moja Firma. Wtedy firma jest widoczna na mapcę i jest gotowa do optymalizacji lokalnej. Pozycjonowanie lokalne wymaga zupełnie innej strategii niż pozycjonowanie zwykłe w wyszukiwarce.

pozycjonowanie lokalne
pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie zagraniczne

Pozycjonowanie po angielsku lub niemiecku

Żyjemy w czasach globalizacji i granice biznesu się zmniejszyły, szczególnie te w internecie. Pozycjonowanie zagraniczne jest świetną możliwością reklamy dla polskich firm, które oferują usługi zagranicą lub dla zagranicznej klienteli.

Anglicy najczęściej wyszukują w Google o usługach dentystycznych w Polsce. Niemcy z kolei najczęściej wpisują w wyszukiwarkę polskie produkty budowlane oraz domki ogrodowe.

Pozycjonowanie zagraniczne jest naszą specjalizacją. Zajmujemy się reklamą dla wielu polskich firm w Niemczech, Anglii i USA. Chcemy podkreślić iż sami swoje usługi skutecznie pozycjonujemy za granicą. Kiedy pozycjonuje się firmę za granicą należy szczególnie pamiętać o:

  • dokładnej analizie zwrotów kluczowych za granicą
  • poprawnej treści językowej na stronie
  • lokalnych domenach
  • lokalnych serwerach

Pozycjonowanie Stron Cennik 2019

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Pakiet podstawowy

Polecany dla małych firm ​
od 399 zł netto / miesięcznie
  • Pozycjonowanie kilku do kilkunastu fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Link building - pozyskiwanie linków

Pakiet optymalny

Polecany dla średnich firm ​
od 799 zł netto / miesięcznie
  • Pozycjonowanie kilkudziesięciu fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Link building - pozyskiwanie linków

Pakiet zaawansowany

Polecany dla firm z bardzo konkurencyjnych branż​
od 1199 netto / miesięcznie
  • Pozycjonowanie kilkuset fraz
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Link building - pozyskiwanie linków

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Więcej pytań o pozycjonowaniu? Porozmawiajmy o firmie